Google review
Mijn ervaring met Insurea sluit helaas niet aan bij de recente reviewer, maar bij eerdere negatieve reviews. In de afgelopen drie jaar hebben wij tot dusver drie verschillende syndicusmedewerkers gehad. De aanpak van de eerste medewerker konden wij ervaren als klantgericht en professioneel, wat een overtuigend positief verschil maakte. De opvolging door de huidige derde medewerker is echter meer dan teleurstellend. De klantgerichtheid en professionele aanpak zijn helaas ver te zoeken. Concrete problemen zijn: 1. Er wordt niet adequaat en/of onvolledig gereageerd op vragen over informatie uit onze dossiers. 2. Tijdens de algemene vergadering worden eigen spelregels gehanteerd, waardoor dit in strijd is met de geldende juridische richtlijnen. 3. De communicatie met eigenaars in mailverkeer en tijdens vergaderingen verloopt bij momenten onprofessioneel van toon. Het lijkt me voor het imago van Insurea dan ook cruciaal dat deze problemen zo snel mogelijk worden aangepakt en de dienstverlening wordt geoptimaliseerd. Een optimalere dienstverlening beantwoordt aan de richtlijnen in de ‘Praktische gids voor mede-eigenaars’ van KBS en Fednot, én de gedragsindicatoren van het beroepscompetentieprofiel van de syndicusmedewerker.
