Teleurstellende ervaring met prijsaanpassing en gebrek aan eerlijkheid
Jammer dat je geen 0 sterren kan aanbieden want dit is als koper alles behalve aangenaam. Ik vind het alles behalve normaal dat u of door uw fout, of door u die plots het onderste uit de kan wil halen zit te liegen in mijn gezicht en zegt dat ik hier in fout ben terwijl ik de bewijzen met uw originele prijszetting zwart op wit heb staan. Aangezien ik geen respons meer krijg op volgende mail deel ik mijn ervaring dan maar openbaar: Dag David, Ik wil even mijn teleurstelling in u en uw bedrijf delen. U zegt mij aan de telefoon dat u het bedrag NIET heeft aangepast. Dat ik het miszien heb, ik verkeerd was. U zit met andere woorden te liegen in mijn gezicht, zo hard dat ik zelf bijna begon te twijfelen. Gelukkig ben ik heel zeker van mijn stuk, zie bijlage. Mag ik vragen wat de reden van uw prijsaanpassing is? Was u van in het begin verkeerd met uw prijszetting, of heeft u of de eigenaar plots beslist het onderste uit de kan te halen? Dit is voor mij alles behalve een aangename ervaring. Vandaag krijg ik nog te horen dat we een akkoord hebben voor €XXX.XXX, een paar uur later lapt u er 100.000euro bij. (JAJA, 100.000) Ik heb enorm veel spijt dat ik uw mail met prijsaanpassing niet voor was, en u / de verkoper hier niet aan gebonden bent om eerlijk te zijn.