Logo BVM-Vastgoed

BVM Vastgoed - Leuven

Leopold Vanderkelenstraat 22, 3000 Leuven

BVM Vastgoed - Leuven Intro

BVM Vastgoed - Leuven is een makelaarskantoor dat deel uitmaakt van BVM-Vastgoed. Ze behalen een klanttevredenheidsscore van 8.9 op 10, gebaseerd op 96 HouseMatch beoordelingen.

BVM Vastgoed - Leuven beoordelingen

Verkoopproces goed, maar problemen met nutsvoorzieningen

Hermes S. , Verhuurder
Appartement in Leuven
Geverifieerde transactie
BVM Vastgoed - Leuven
Patrice Van Heers

Mijn ervaring met de verkoop van mijn woning via eerst Anke, dan Clara en tenslotte Patrice van BVM-Vastgoed was helaas niet volledig positief. Hoewel de verkoop zelf goed geregeld werd, was er een belangrijk punt van kritiek: de nutsvoorzieningen waren niet overgezet naar de nieuwe eigenaar, wat voor enige complicaties zorgde (ik heb als eigenaar het elektriciteitsverbruik betaald voor de huurder gedurende enkele maanden). Dit had beter gecoördineerd kunnen worden.

Vlotte communicatie en tevredenheid bij BVM Vastgoed

Jianhua Z. , Verhuurder
Appartement in Leuven
Geverifieerde transactie
BVM Vastgoed - Leuven
Patrice Van Heers

Alles was gemakkelijk, niet het eerste pand dat we verhuren via BVM Vastgoed. De communicatie gaat vlot met Patrice, ze weet wat we willen en daarom keren we telkens weer terug bij haar en de makelaar. Het proces verliep heel vlot, wij zijn zeer tevreden.

Gemengde ervaring met BVM Vastgoed: verbeterpunten in communicatie en nazorg

Lieve G. , Verhuurder
Huis in Tielt-Winge
Geverifieerde transactie
BVM Vastgoed - Leuven
Clara Santos en xavier Joseph

Voor de verkoop van mijn huis heb ik samengewerkt met Clara en Xavier van BVM-Vastgoed, en dit was een middelmatige ervaring. Er waren positieve aspecten, maar helaas ook verbeterpunten. Zo vond ik bijvoorbeeld dat het huis na de bezichtigingen slordig werd achtergelaten, zoals het niet toetrekken van de gordijnen. Een ander punt was dat er te weinig communicatie was tussen de verkoper en de koper. De makelaar betrok ons niet bij het informeren van de klant, waardoor sommige info verloren ging. Of ook bij de overdracht van het huis mailde de koper mij om het EAN-nummer van de elektriciteit, wat normaal gezien door de makelaar moet worden doorgegeven. Er zijn dus zeker enkele werkpunten, maar verder was het nog een goede samenwerking.

Clara S.

Beste Lieve, Hartelijk dank voor je feedback en het delen van jouw ervaringen met BVM Vastgoed. We waarderen het dat je zowel de positieve als de minder positieve aspecten benoemt. We zullen intern bespreken hoe we deze punten kunnen verbeteren. Desondanks zijn we blij om te horen dat je de samenwerking als goed hebt ervaren. We nemen jouw opmerkingen ter harte en zullen zorgen dat deze punten worden aangepakt bij toekomstige verkopen. Nogmaals bedankt voor je eerlijke feedback. We wensen je veel succes met de verkoop en hopen dat we je in de toekomst misschien opnieuw van dienst kunnen zijn. Mvg, BVM Vastgoed

Contact