Logo Uno

Uno - Bruxelles

Waterloolaan 77, 1000 Bruxelles

Introduction Uno - Bruxelles

Uno - Bruxelles est une agence immobilière faisant partie de Uno. Ils atteignent un score de satisfaction client de 3.7 sur 5 basé sur 448 avis sur Google et Facebook.

Avis sur Uno - Bruxelles

Magasins bien organisés avec un personnel attentionné et de super conseils

Yousra M.
Propriété inconnue
Transaction non vérifiée
Uno - Bruxelles
Courtiers inconnus

(Vertaald door Google) Goed georganiseerde winkels en zorgzaam personeel die altijd goed advies geven (Origineel) Magasins bien agencé et personnel au petits soins toujours de super conseil

Onbeschofte service en gebrek aan aandacht bij Gucci

Steven K.
Propriété inconnue
Transaction non vérifiée
Uno - Bruxelles
Courtiers inconnus

The attendant wearing the sticker on his head did not say hello, did not smile, and was chatting with someone on his cell phone while you were trying it on. And then without warning before going to serve other guests, so rude service never seen before, the world's luxury stores are not the only gucci one, hermes is good, unless necessary in the future will not come back to gucci. (Vertaald door Google) De begeleider die de sticker op zijn hoofd droeg, zei geen hallo, glimlachte niet en was met iemand aan het kletsen op zijn mobiele telefoon terwijl je hem aan het passen was. En dan zonder waarschuwing voordat je andere gasten gaat bedienen, zo onbeschofte service nog nooit eerder gezien, 's werelds luxe winkels zijn niet de enige gucci, hermes is goed, tenzij nodig in de toekomst zal niet terugkomen op gucci.

Verschrikkelijke service en onbeschofte verkoper

Capucine W.
Propriété inconnue
Transaction non vérifiée
Uno - Bruxelles
Courtiers inconnus

If I could give my honest rating of my experience of today, around 12h, I would give 0 stars. We waited for a salesperson-no problem. The man who helped us had a bandaid on his head and was constantly on his phone, while I asked to try on rings. None of which were my size, so I asked to have a different size. He complained, but went to get it, and brought back a ring three sizes too small, which I had asked him for one size smaller. He put the ring on the counter and left to assist another lady, who was interested in shoes. Horrible service. I’ve never been treated this way. This is a brand I’ve been supporting for years, buying their jewellery, accessories, etc. After putting the ring on the counter and completely abandoning helping my husband and I, we waited two minutes, then left. He didn’t say excuse me, he didn’t say he’d be back, he just helped someone else right in front of us, while we wanted to make purchases, today, as it’s a special occasion. Horrendous salesperson, who gives no advice, doesn’t pay attention, and leaves you to fend for yourself. As someone who has worked in high-end retail before, I am appalled. This man should be fired. Pity. We were there to spend. (Vertaald door Google) Als ik rond 12.00 uur mijn eerlijke beoordeling van mijn ervaring van vandaag zou kunnen geven, zou ik 0 sterren geven. We wachtten op een verkoper - geen probleem. De man die ons hielp had een pleister op zijn hoofd en zat constant op zijn telefoon, terwijl ik vroeg om ringen te passen. Geen daarvan was mijn maat, dus ik vroeg om een ​​andere maat. Hij klaagde, maar ging het halen en bracht een ring terug die drie maten te klein was, waarvoor ik hem een ​​maat kleiner had gevraagd. Hij legde de ring op het aanrecht en ging weg om een ​​andere dame te helpen, die geïnteresseerd was in schoenen. Vreselijke service. Ik ben nog nooit zo behandeld. Dit is een merk dat ik al jaren steun, door hun sieraden, accessoires, enz. Te kopen. Nadat we de ring op het aanrecht hadden gelegd en het helpen van mijn man en ik volledig hadden opgegeven, wachtten we twee minuten en vertrokken toen. Hij zei niet sorry, hij zei niet dat hij terug zou komen, hij hielp gewoon iemand anders waar we bij waren, terwijl we vandaag aankopen wilden doen, want het is een speciale gelegenheid. Vreselijke verkoper, die geen advies geeft, niet oplet en je aan je lot overlaat. Als iemand die eerder in de high-end retail heeft gewerkt, ben ik geschokt. Deze man zou ontslagen moeten worden. Jammer. We waren daar om door te brengen.

Contact