Avis Google
Jammer dat ik 1 ster moet geven voor ik iets kan posten. Geen aanrader!! Als je nog geen klant bent dan kan alles en word dat de beste samenwerking. Eens je klant bent en u eerste betaling hebt gedaan loopt bijna alles mis. De communicatie loopt zeer moeizaam. Ze halen u tickets gewoon weg, antwoorden niet op mails of hebben 100 verschillende mails, bellen dan sturen ze u van het kastje naar de muur, ze wachten graag om u te berichten als u overeenkomsten zijn verlopen. Ik heb hier enorm veel spijt van dat ik met sack in zee ben gegaan! Ik hoop dat alles in orde gaat komen maar ik vrees voor nog vele addertjes... Dus mensen zoek verder aub!! Na het contact na de advertentie heb ik een mail gekregen om verder contact te hebben. Nu verloopt alles beter! Hopelijk houd dit vol na het einde van het project. Daarom nu de 3 sterren Bij nader inzien hou ik het bij 1... Weer ontbreekt er van alles... Ik moet meer de plaatselijke winkel bezoeken dan wat anders... En zoals nog vele reacties op sack is het letterlijk en figuurlijk doe het zelf... Trek idd u plan maar. Voor je antwoord krijgt duurt het een paar weken om dan weer af te komen dat ze verlof hadden.. toevallig altijd als ik nodig heb nodig heb. Nog steeds belanden er mails in de spam. Werken daar met heel veel volk maar iedereen zit in hokjes en weet niets af van iets anders. Het portaal waar u "begeleiding" staat staat vol met uitleg en filmpjes maar 70 % is niet van toepassing en duurt het zoeken eindeloos... Ik ga al direct naar YouTube om dan de juiste filmpjes te vinden via de concurrentie 🤣 beter toch daar geweest. Wil je u extra stress en moeite besparen... Ga dan elders kijken of pluis het zelf uit... Via Google kom je al veel te weten en je bespaart tijd uit. Ik ga nog wat wachten op men laatste bestelling die weer eindeloos te laat is en in de hoop dat die dan wel eens juist is!! Ik hoop alles vlug te kunnen afronden met sack want ik geef de hoop op!
