Verbeterpunten in communicatie, maar over het algemeen goede samenwerking
Over het algemeen verliep de samenwerking goed, maar er zijn enkele punten voor verbetering: De communicatie kon soms beter. Aangezien we met meerdere verkopers waren, mijn zus en ikzelf, was het duidelijker geweest indien er steeds enkel met e-mail gewerkt zou worden waarbij iedereen op de hoogte is van het verloop van de verkoop. Af en toe werd er per telefoon info gedeeld of gevraagd en dan gaat men ervan uit dat dit wel doorgegeven wordt. Bij ons was dit nu niet echt een probleem, maar ik kan mij voorstellen dat dit in sommige situaties of binnen sommige families niet zo vlot zou lopen. We hebben ook nooit de schatting ontvangen, wat jammer was. Wat betreft de verkoopprijs, hadden we gehoopt op meer, maar gezien de recente daling in waarde van ons type huis, is dat begrijpelijk. Ondanks dat ik sommige documenten lange tijd van tevoren had doorgestuurd, moest ik ze later opnieuw insturen, wat wel een beetje jammer is. Er zijn misschien een paar verbeterpunten, maar het proces zelf verliep verder prima. Nele was zeer vriendelijk, is zeer vlot in de omgang en was voor het overige behulpzaam bij al onze vragen. Zelfs bij de ondertekening van de akte was ze aanwezig!
Beste Hilde, Hartelijk dank voor uw feedback. We waarderen het enorm dat u de tijd hebt genomen om ons te laten weten hoe we kunnen verbeteren. We zullen in de toekomst nog meer aandacht besteden aan de communicatiemogelijkheden. Wat de schatting betreft; met een eenvoudige vraag hadden wij u deze zeker overhandigd. Nogmaals bedankt voor de waardevolle input. We streven ernaar om onze service verder te optimaliseren!