Gebrek aan communicatie en professionaliteit, teleurstellende dienstverlening
Ik ben zeer teleurgesteld in de dienstverlening van deze makelaar. Herhaaldelijk heb ik geprobeerd contact te leggen via telefoon en e-mail, maar er werd simpelweg niet gereageerd. Wanneer je belt, krijg je te horen dat het kantoor gesloten is en wordt gevraagd een bericht achter te laten, maar zelfs daarop volgt geen reactie. E-mails blijven eveneens onbeantwoord. Pas nadat een woning waar ik interesse in had al verkocht bleek, ontving ik een kort en weinig behulpzaam bericht. Dit gebrek aan communicatie en professionaliteit geeft geen vertrouwen in hun werkwijze. Ik kan deze makelaar helaas niet aanbevelen. Als antwoord op uw onderstaande reactie: U heeft gelijk dat we op 16 december een afspraak hebben gemaakt voor een bezichtiging op 21 december en dat ik deze later heb geannuleerd. Echter, ik vind het zeer kwalijk dat u bewust enkele belangrijke feiten weglaat. Op 16 december heb ik u namelijk laten weten dat wij graag op de eerstvolgende bezoekdag, zaterdag 28 december, de woning wilden bezichtigen. Dit omdat de verkoper alleen op zaterdagen een bezoekdag organiseert. Ik vroeg u toen om de afspraak van 21 december te verzetten naar 28 december. Op 17 december heb ik een herinnering gestuurd met dezelfde vraag. Op 19 december heb ik nogmaals een e-mail verstuurd en op 23 december heb ik mijn laatste e-mail gestuurd. Pas vandaag ontving ik een reactie waarin werd meegedeeld dat de woning inmiddels is verkocht. In dezelfde periode heb ik ook vier keer telefonisch contact proberen op te nemen met uw kantoor. Iedere keer kreeg ik een voicemailbericht te horen waarin werd gemeld dat uw kantoor gesloten was, zowel 's ochtends als 's middags. Ik heb twee of drie keer een voicemail ingesproken, maar hierop heb ik nooit een reactie ontvangen. Al met al vind ik de werkwijze van uw kantoor allesbehalve professioneel. In mijn ogen is deze manier van werken bijzonder amateuristisch. Ik ben uiteraard teleurgesteld, maar mijn teleurstelling is vooral gericht op uw handelswijze. Kopers doen er goed aan om gewaarschuwd te zijn voor uw praktijken.