Tevreden klanten - Dankuwel
We zijn tevreden, Danjewel
We zijn tevreden, Danjewel
Van in het begin is mijn samenwerking met Cas van Aclea goed verlopen. Ons eerste gesprek was volledig vrijblijvend en is zeer gemoedelijk verlopen. Ik heb toen de keuze gemaakt met hem samen te werken en die houding is gebleven. Het was voor mij een eerste keer dat ik iets verhuurde, dus volledig ondersteund worden door Cas was enorm fijn. Altijd zeer professioneel, vlot en volledig. Ik ben enorm positief over de manier waarop Cas te werk gaat. Bij het hele proces van de verhuur werd ik grotendeels ontzorgd; ik heb eigenlijk heel weinig moeten doen. Alles was zeer duidelijk en mooi geregeld steeds. Cas was steeds vlot bereikbaar en ik kon dus gemakkelijk bij hem terecht bij vragen en dergelijke.
Leuk om te horen, bedankt voor de samenwerking en het vertrouwen Pieter-Jan!
Tom heeft een goede communicatie overgebracht en was telkens bereikbaar. Er werd ook voldoende nazorg gegeven en ze hebben voldoende ondersteuning geboden bij het overzetten van de nutsdiensten.
Veel succes in het appartement Etienne!
De verkoop van onze woning via Tom van Aclea is zeer goed verlopen. De waardebepaling was correct en de verkoop zelf is vlot afgehandeld. We hebben er niets op aan te merken: Tom werkte professioneel, hield ons goed op de hoogte en alles verliep zoals verwacht. Een vlotte en aangename samenwerking
Bedankt voor het vertrouwen en de fijne samenwerking!
Ik ben zeer tevreden over Aclea. Wat er zo goed verliep, was de persoonlijke touch. De communicatie was goed, alles was perfect op tijd, al mijn vragen werden goed beantwoord, alles verliep wel vlot. De samenwerking met mijn contactpersoon, Cas, was ook goed; die was altijd bereikbaar. Ik zou die ook een 10 op 10 geven. Ik had mijn woning online gevonden.
Aclea verdient van mij zeker en vast een 7. Alles verliep tamelijk oké, en er was geen probleem m.b.t. de overzetting van nutsdiensten, mijn huurcontract en de waarborg. De communicatie was in de meeste gevallen ook voldoende, en mijn contactpersoon Michiel was dan ook proactief bezig met het hele proces. De bezoekaanvraag die ik had ingediend, was dan ook snel beantwoord! Het voornaamste probleem ligt vooral bij het feit dat er enkele dingen niet functioneel waren in het appartement waar de makelaar ons niet op de hoogte van had gebracht. Uiteindelijk hebben we deze problemen kunnen oplossen via de eigenaar zelf.