Google review
Ik krijg op zaterdag een optie van 5 dagen op een appartement waarvan de syndicus Norm is, de makelaar geeft me zijn gegevens en geeft me toestemming om ze te contacteren. Op maandag krijg ik een vriendelijke man aan de lijn die begrijpt dat mijn vraag dringend is en me zegt dat ik alles op mail moet zetten en als ik dat diezelfde dag doe hij me ‘s anderendaags zal antwoorden. Ik stel ‘‘s avonds vast dat ik het verkeerde mailadres had en stuur opnieuw door met vraag ontvangst te bevestigen de dag erna op de middag geen reactie, ik bel in de namiddag, ja hij heeft de mail ontvangen en zal dezelfde avond, ten laatste morgenvroeg antwoorden, niets te zien die avond en ook niet ns anderendaags, ik bel om 15u met de vraag en hij zegt binnen een halfuurtje heb je dat , ik zeg hem dat dat de 3e maal is dat hij mij dat belooft en plots alle soorten excuses, dat ik zelfs geen recht heb om die informatie te krijgen en dat de vraag van de eigenaar of de makelaar moet komen . Ik bel direct de makelaar die me zegt dat zij ook aan de informatie proberen te geraken maar dat ze ook geen gehoor vinden bij de syndicus - proficiat Hamza, je bent de perfecte verpersoonlijking van de klanten houding van Norm, ´adrem’ is absoluut geen toepasselijke beschrijving van jullie manier van doen ……