Google review
Helaas is onze ervaring met dit bedrijf zeer negatief. Het begint bij het ophalen van de onze gekochte clubcar. Wij werden verzocht om een groot deel van de €12.000,- euro contant te voldoen. Bij het ophalen van de clubcar heeft (de vrouw M van de zweeuwse eigenaar JP) het contante deel wat wij moesten betalen uit zich zelf van de toonbank gepakt (fout 1). Hierna draait ze zich vervolgens van ons weg, uit het zicht om het geld te tellen (fout 2), voorafgaand schoof ze ons nog wat papieren in ons handen die wij in moesten vullen. Na het eigenhandig geld tellen, kwam ze terug met de conclusie dat het €600,- te weinig was. Echter, het bedrag hadden wij in Nederland gepind en meteen nageteld. Tijdens de 180 km durende rit van Nederland naar België zou er dus op mysterieuze wijze €600 verloren moeten zijn… gelukkig wist M ons meteen te vertellen waar we de overige €600 konden pinnen bij de dichtstbijzijnde pinautomaat 😊 Na het pinnen hebben we de clubcar opgehaald en waren we enigszins enthousiast maar ook beduusd na de verdwijning van de €600. Het volgende probleem volgt. Er blijkt opeens een snee te zitten in het leer van het bovenste deel van het achterbankje. Een lichte horizontale snee. Nauwelijks zichtbaar, althans als je het niet weet. Deze hadden we niet geconstateerd bij het afhalen van de clubcar (komt ook mede door de mysterieuze verdwijning van het geld). Ik ga er alsnog vanuit dat dit bedrijf deze snee ook niet heeft gezien, al sta ik intussen nergens meer van te kijken. Deze snee hadden we pas geconstateerd na het wassen van de clubcar een aantal dagen verder. Dit heb ik netjes gemaild naar het bedrijf en erbij vermeld dat ik zelf vermoed dat het zitje in een doos zat, en bij opensnijden van de doos met een stanleymes dit per ongeluk is gebeurd. Meer kan ik niet bedenken hoe de snee daar komt. Wij hebben niet op het bankje gezeten, en er ook geen spullen op geplaatst. Daarbij is de horizontale snee 10 cm, en er niet doorheen dus het kan nauwelijks ergens door gebeurd zijn. Conclusie reactie van het bedrijf: Volgens de leverancier en de producent kan de snee niet zijn ontstaan door een foutieve verwerking van het materiaal (dit baseert men op het zien van één foto die hij heeft ontvangen). Ook worden alle banken vooraf door E gecontroleerd. Goed, na een paar keer bellen en het proberen uit te leggen was het ons eigen probleem en werd de verbinding vervolgens verbroken vanuit dit bedrijf. Uiteraard laten wij het hierbij niet bij zitten en zijn het verder uit gaan zoeken. We vonden toen een filmpje van de clubcar die wij hebben gemaakt 45 minuten na het ophalen. Hierop is te zien dat de snee al op de bank zat. Dan denk je, het is opgelost. Weer het bedrijf gebeld en uitgelegd dat er al een zichtbare snee te zien is op het filmpje die 45 minuten na het ophalen van de clubcar gemaakt is. Ik heb anoniem moeten bellen, anders kon ik de eigenaar Jp niet bereiken. JP gaf aan dat we het de volgende keer als we in België waren het moesten komen laten zien. Dit gesprek was wederom weer verre van vriendelijk. Vervolgens zijn we weer in Knokke en komen we JP tegen. Uiteraard zijn we het gesprek aan gegaan en wilde ik het desbetreffende filmpje laten zien. JP wilde er niks van weten, terwijl hij telefonisch iets anders aangaf. Je wordt als vuil behandeld door deze beste zeeuw. Hij probeert je alleen maar af te poeieren. Uiteindelijk keek hij met veel moeite het filmpje, waarop enkel op gereageerd werd (Stop het filmpje, Stop dan!) Waarna ik zei, kom dan even naar de clubcar kijken, deze stond 5 meter verder. Zijn onverschillige reactie was: Ik kom niet kijken! Al met al… Deze 2 eigenaren hebben veel moeite met normaal om te gaan met klanten en denken niets te vrezen te hebben. U bent gewaarschuwd.
