Problemen met bestelling en klantenservice van webshop
Twee sweaters besteld via de webshop. Vrij snel bericht gekregen dat eentje hiervan niet meer op voorraad was, en hiervoor vlot een refund ontvangen. Na 5 dagen een pakje ontvangen, verstuurd door de fysieke winkel in Antwerpen, dat echter een totaal ander artikel dan de door mij bestelde sweater bevatte. Oké, een menselijke vergissing, kan gebeuren. Klantenservice gecontacteerd. Na bijna 3 weken van herhaaldelijk emailverkeer krijg ik te horen dat ze niets voor mij kunnen doen daar het artikel dat ik heb ontvangen "niet tot hun assortiment behoort" en dat ze mij dus niet kunnen vergoeden. Jullie hopen op mijn begrip? Sorry maar dit is pure oplichterij! Geen trui en mijn geld kwijt. P.S. Opvallend detail, één van de (weinige) positieve reviews hier is afkomstig van de dame van hun eigen klantenservice waarmee ik contact had. Update na reactie van de eigenaar: Ik voel me beledigd door uw reactie. Uiteraard ben ik zeker dat er geen verwarring is met een andere bestelling van een andere webshop. Ik ontving mijn pakket in een zak van WEAR, met hierin een factuur van WEAR en een kaartje van WEAR en afkomstig van verzendadres WEAR, Kammenstraat Antwerpen. Dus ja, ik weet wel zeker dat het pakket afkomstig is van jullie winkel. Als jullie het correcte artikel hierin hebben gestopt zoals u beweert, is dat onderweg op magische wijze verdwenen en vervangen door een artikel van minderwaardige kwaliteit en dit zonder dat de zak op zichtbare wijze is geopend. Lijkt mij onwaarschijnlijk. Ook zou ik mij niet vergissen door 'per ongeluk' een herentrui te bestellen in plaats van een damessweater en dan nog in een verkeerde maat. U beledigt mijn intelligentie. Voor een naar eigen zeggen kleine vestiging met slechts drie personeelsleden en een handgeschreven kaartje lijkt het mij geen rocket science om te achterhalen wie verantwoordelijk is voor het inpakken van mijn bestelling. Maar blijkbaar is dit te veel moeite en is het makkelijker om een eerlijke en onschuldige klant hiervoor te laten opdraaien. Uw reactie maakt het voor mij dan ook duidelijk dat het hier niet om een vergissing gaat maar om moedwillig kwaad opzet. Ik zie mij dan ook genoodzaakt om een klacht wegens fraude in te dienen. P.S. Mooie commerciële geste die 10% korting, wat heb ik daar in godsnaam aan als ik geen van mijn bestelde artikelen ontvang en zelfs naar een terugbetaling kan fluiten? Onnodig te zeggen dat ik geen voet meer zet in geen enkel van uw winkels en al helemaal geen bestelling meer plaats via uw webshop. U bent een schande voor de lokale winkelier.