Slechte service en klantonvriendelijkheid van gebouwbeheerder Alexandre Wils
Als het mogelijk zou zijn om geen ster te geven, dan zou ik het zeker doen. Eerst en vooral heeft het 6 maanden geduurd om de lift te repareren in het appartementsgebouw, deze heeft gedurende de volledige periode niet/slecht gewerkt. Er was amper tot geen communicatie hierover door de gebouwbeheerder Alexandre Wils. Een half jaar later vraag ik om 2 kleine problemen (een kapotte schakelaar en een lamp, het probleem is intern aan de elektrische bekabeling) te repareren, en tot op de dag van vandaag is het nog steeds niet in orde gebracht. Ik ben hierover al een maand aan het e-mailen en bellen met deze gebouwbeheerder, maar ik krijg enkel enorm onvriendelijke reacties terug van hem. Hij schreeuwt tegen mij aan de telefoon en zegt dat ik mijn plan moet trekken en dat ik maar een staanlamp in het stopcontact moet steken. De elektriciteitskabels aan de verlichting en aan de schakelaar hangen uit, waarop stroom staat. Het is dus ook nog eens heel onveilig aangezien ik de kans loop om geëlektrocuteerd te worden. Ik vind het enorm jammer dat ik deze reacties ontvang, terwijl ik gewoon vraag om het probleem op te lossen. Ik stel mij heel flexibel open naar beschikbaarheden, ik ben steeds bereikbaar per telefoon en per e-mail, maar geen enkele actie wordt ondernomen door Alexandre Wils. Hij biedt een zeer slechte service en is enorm klantonvriendelijk!