Logo Falcon Advice

Falcon Advice - Ixelles

Louizalaan 367, 1050 Ixelles

Falcon Advice - Ixelles Intro

Falcon Advice - Ixelles is a realtor office that's part of Falcon Advice. They achieve a customer satisfaction score of 4.7 out of 5 based on 24 Google and Facebook reviews.

Falcon Advice - Ixelles reviews

Google review

Romane V.
Unknown property
Unverified transaction
Falcon Advice - Ixelles
Unknown brokers

(Vertaald door Google) Goede ervaring bij Epilia Louise. Warm en professioneel welkom. Ik ben bij 10 sessies voor de oksels en 12 voor de bikinilijn en het resultaat is bijna onberispelijk. De haren zijn al na een paar sessies sterk verminderd. Mijn behandeling loopt op zijn einde, dankzij het team. (Origineel) Bonne expérience chez epilia Louise. Accueil chaleureux et professionnel. Je suis à 10 séances pour les aisselles et 12 pour le maillot et le résultat est presque impeccable. Les poils ont très largement diminués après quelques séances à peine. Mon traitement touche à sa fin, merci à l'équipe.

Google review

Olivia D.
Unknown property
Unverified transaction
Falcon Advice - Ixelles
Unknown brokers

(Vertaald door Google) Top klantenopvolging en ondersteuning! Volledige haar- en huidanalyse voor een behandeling aangepast aan ons huidtype! Sterk aanbevolen! (Origineel) Top suivi et prise en charge des clients! Analyse complète de la pilosité et de la peau pour un traitement adapté à notre type de peau! Vivement recommandé!

Google review

Jinane R.
Unknown property
Unverified transaction
Falcon Advice - Ixelles
Unknown brokers

(Vertaald door Google) Ik ben erg blij met het resultaat en het personeel en aan de top, dankzij hen had ik een zeer aangename ervaring tijdens de sessies. Ik raad het ten zeerste aan (Origineel) Je suis très content du résultat et le personnel et au top, grâce à eux j'ai eu une expérience très sympa tout au long des séances. Je conseille vivement 😁

Google review

Fanie D.
Unknown property
Unverified transaction
Falcon Advice - Ixelles
Unknown brokers

(Vertaald door Google) Ik ben al maanden klant bij Epilia en heb nog nooit iets te zeggen gehad over mijn afspraken in de centra in Ukkel en Montgomery. Na de annulering van een van mijn afspraken (door het centrum - datum 20/08) moest ik een afspraak maken in het centrum in Louise. Ik kom aan en de assistente begint me te vragen waarom ik naar dit centrum kom, dus ik leg haar uit dat mijn afspraak was geannuleerd en dat geen van mijn gebruikelijke centra niet langer beschikbaar waren. Ze begint me te vertellen dat het niet waar is, ik was het die deze afspraak afzegde, plus twee anderen daarvoor in de maand juli. Ik leg hem uit dat ik in juli eigenlijk twee afspraken heb afgezegd, één omdat het haar niet was teruggegroeid, de tweede omdat ik een belemmering had (ik denk dat het een keer in je leven kan gebeuren…). Ze vertelt me ​​dat wat ik haar vertel niet overeenkomt met wat ze ziet. Kortom, ze houdt vol en ik heb echt de indruk een verhoor bij te wonen. Ik besluit dan te vertrekken en ze zegt tegen mij "je bent duidelijk zo'n persoon als jij". Deze dame was duidelijk niet in een goede bui en liet me dat voelen. Ik ben een trouwe klant van Epilia en ik vind dat ik dit soort behandelingen niet verdien. Vooral omdat ik voor mijn twee geannuleerde afspraken aan de telefoon te horen kreeg dat het beter was om eerder te waarschuwen maar dat een onvoorziene gebeurtenis volkomen begrijpelijk was. Ik begrijp dit verschil in behandeling dan ook niet. Jammer want ik hield echt van deze centra. Ik zal niet meer terugkomen. (Origineel) Cliente chez Epilia depuis maintenant des mois, je n’ai jamais rien eu à redire par rapport à mes rendez-vous aux centres d’Uccle et de Montgomery. Suite à l’annulation d’un de mes rendez-vous (par le centre - date 20/08) j’ai du prendre rendez-vous dans le centre à Louise. J’arrive et l’assistante commence par me demander pourquoi je viens dans ce centre, je lui explique donc que mon rendez-vous avait été annulé et aucun de mes centres habituels n’étaient plus disponible. Elle commence par me dire que c’est faux c’est moi qui ai annulé ce rendez-vous, plus deux autres avant durant le mois de juillet. Je lui explique qu’en juillet j’ai effectivement annulé deux rendez-vous, un car le poil n’avait pas repoussé, le deuxième car j’ai eu un empêchement (je crois que ça peut arriver une fois dans une vie…). Elle me dit que ce que je lui dit ne correspond pas avec ce qu’elle voit. Bref, elle insiste et j’ai vraiment l’impression d’assister à un interrogatoire. Je décide alors de partir et elle me dit « évidemment vous êtes une personne comme ça vous ». Cette dame n’était clairement pas de bonne humeur et me l’a bien fait ressentir. Je suis une cliente fidèle d’épilia et je ne pense pas mériter ce genre de traitement. D’autant plus que pour mes deux rendez-vous annulé on m’a bien dit au téléphone qu’il était préférable de prévenir plus tôt mais qu’un imprévu était tout à fait compréhensible. Je ne comprends donc pas cette différence de traitement. Dommage car j’aimais beaucoup ces centres. Je ne reviendrai plus.

Google review

Fanny M.
Unknown property
Unverified transaction
Falcon Advice - Ixelles
Unknown brokers

(Vertaald door Google) Zeer tevreden over mijn eerste sessies bij Epilia. Attent en vriendelijk personeel, eerste overtuigende resultaten. Bij de eerste sessie wordt ons verteld dat de duur van de behandeling 8 tot 10 sessies is. Ik zit aan mijn 12e sessie en het beloofde resultaat is er nog steeds niet. En mij is tijdens deze 12e sessie verteld dat, aangezien ik een enigszins donkere huid heb, de resultaten thuis nooit overtuigend zullen zijn. Ik vraag ze waarom ze me dat niet bij de eerste sessie vertelden. Mij ​​is verteld dat ze me tot nu toe hebben kunnen helpen.. Ik vind het echt niet correct en ben erg teleurgesteld over de service. Ik heb 130 euro x 12 sessies, of 1560 euro, uitgegeven om een ​​resultaat te krijgen dat niet perfect is. Het is schandalig. Ik had me liever rechtstreeks tot centra gekeerd die voor een matte huid kunnen zorgen, om zo'n bedrag te vermijden. (Origineel) Très satisfaite de mes premières séances chez Epilia. Personnel à l’écoute et aimable, premiers résultats concluants. On nous annonce à la première séance que la durée du traitement est de 8 à 10 séances. J’en suis à ma 12eme séance, et le résultat promis n’y est toujours pas. Et on m’annonce à cette 12eme séance que comme j’ai la peau légèrement matte, les résultats ne seront jamais concluants chez eux. Je leur demande pourquoi on ne m’a pas dit ça à la première séance. On me répond que jusqu’ici on a pu m’aider.. je ne trouve vraiment pas ça correct et je suis vraiment déçue du service. J’ai dépensé 130 euros x 12 séances, soit 1560 euros, pour avoir un résultat qui n’est pas parfait. C’est scandaleux. J’aurais préféré me tourner directement vers des centres qui peuvent prendre en charge les peaux mattes, afin d’éviter de payer une telle somme.

Google review

Alice A.
Unknown property
Unverified transaction
Falcon Advice - Ixelles
Unknown brokers