MATCH.OVERVIEW.ABOUT_SUMMARY.TITLE
MATCH.OVERVIEW.ABOUT_SUMMARY.LOCATION_CONTENT_EXTERNALDanneels - Duffel reviews
Google review
In oktober 2024 werd onze splinternieuwe woning voorlopig opgeleverd te Wilsele. Nu bijna 1 jaar verder, blijven we teleurgesteld achter, met name in de aanpak van 2 van onderaannemers (Meha en Kovera) die volgens ons bitter weinig professionalisme aan de dag leggen in het aanpakken van problemen, in tegenstelling tot de meeste andere firma's waarmee gewerkt wordt en waarmee het contact steeds vlot en constructief was. Reeds tijdens de ruwbouwfase uitten wij via uw medewerkers onze bezorgdheid over de slechte afwerking en lelijk uitzicht van de gevelsteen (zie foto's voor de situatie, in de onmiddellijke omgeving van de voordeur ter illustratie). Tot op heden is hiervoor nog geen concrete oplossing aangeboden en wordt dit steeds geminimaliseerd en/of op de lange baan geschoven. In de huidige toestand zijn wij zeer teleurgesteld en geeft dit bovendien volgens ons ook helemaal geen correct beeld van de kwaliteit waar Danneels wil voor staan? Voor alle gasten die bij ons over de vloer komen geeft dit een slechte eerste indruk. In de tweede fase van hetzelfde project werd er trouwens voor een andere steen gekozen, wat ons inziens bewijst dat de kwaliteit onvoldoende is. Wij hopen dan ook op uw begrip (wat zou u er in onze plaats van vinden?) en vertrouwen erop dat u een gepast antwoord kan bieden op deze problematiek.
Google review
waren aanvankelijk tevreden met de begeleiding van de klantenbegeleidster tijdens de bouw van onze woning. Ze was vriendelijk, bereikbaar en heeft ons goed doorheen het traject geleid. Helaas moeten wij na de oplevering vaststellen dat de opvolging en de afwerking van de werken ons enorm teleurstellen. Reeds bij oplevering en tijdens latere werfbezoeken hebben wij verschillende gebreken gemeld, maar deze zijn na ruime tijd nog steeds niet opgelost. Enkele voorbeelden: Badkamermeubel waarvan de laden niet correct openen of sluiten. Buitenschrijnwerk met zichtbare nagels en beschadigingen. Gevelsteen met afgebroken stukjes, gaten van verkeerd geboorde leidingen en schade aan de gevelsteen ter hoogte van het buitenstopcontact. Gaten in de fundering die niet werden dichtgemaakt. Geen grenspalen aanwezig, waardoor nu blijkt dat er een brandkraan op ons perceel staat en de tuinwerken niet kunnen doorgaan. Roestvlekken aan de stang van de garagepoort die bijkomende schade aan de bezetting veroorzaken. Beschadigde schuifdeuren en krassen op ramen en metalen onderdelen (o.a. deurbeslag). Inloopdouche verkeerd uitgeslepen en amateuristisch weggewerkt met silicone, waardoor breekwerk nodig is. Beschadigingen aan vloertegels in living en inkom/wc, waarbij tegels uitgebroken moeten worden met alle gevolgen voor schilderwerken en meubels (wij wonen hier reeds 3 weken). Afwerking van de moluur in de wc niet in de juiste kleur, waardoor ook hier opnieuw breek- en schilderwerk nodig is. Beschadigde binnendeuren. Verder was de woning bij oplevering niet proper opgeleverd, ondanks dat dit genoteerd werd, en konden we zelfs de garagepoort niet openen. Na grondig poetsen kwamen er nog meer “verborgen gebreken” aan het licht, maar het standaardantwoord blijft dat deze niet bij oplevering genoteerd zouden zijn. Tot slot waren wij verplicht om alle schijven eerst volledig te betalen om de sleutel te krijgen, ondanks dat verschillende problemen nog niet opgelost waren. Omdat ons vorige huis reeds verkocht was, hadden wij geen keuze. Wij hadden bewust voor Danneels gekozen om zonder zorgen onze woning te kunnen betrekken, maar nu blijkt dat wij vele verlofdagen moeten opofferen en nog maanden in stof en hinder zullen zitten. Kortom: de begeleiding tot oplevering was positief, maar de nazorg en de afhandeling van de gebreken laten zwaar te wensen over
