Google review
Zeer ontevreden van de syndicus. De communicatie verloopt heel erg stroef, of is eigenlijk quasi onbestaande. Je moet weken wachten op antwoord en als je hen dan een herinnering stuurt hebben ze zogezegd nooit je e-mail ontvangen (dit kan zeker een keer gebeuren, maar als dit al drie maal na elkaar is begin je je er toch vragen bij te stellen). Dit gaat van gewone e-mails met vragen omtrent facturen, maar zelfs over dringende zaken zoals lekkage in het gebouw, een dakkoepel die stuk is door de storm, enz. reageren ze amper tot nooit. Je hoeft hen ook niet te bellen, want de verantwoordelijke is nooit aanwezig, dus raden ze je aan om een mail te sturen en zullen ze asap antwoorden (niet geloven, dit doen ze nooit). Daarnaast zijn ze heel erg kostelijk en ze vinden altijd de duurste ondernemingen om hun klusjes op te lossen (denk aan tuinaannemer, kuisploeg, ...). Als er iets dringend moet worden vermaakt in het gebouw, mag je zeker ook enkele weken wachten alvorens er eens iets aan gedaan wordt. Het wordt zo erg soms dat je als eigenaar zelf de firma's begint te contacteren om te vragen of ze de nodige herstellingen kunnen doen. Ook als je verhuisd bent, is het te veel moeite om de eigenaar aan te passen en blijf je facturen ontvangen (want zoals je al verwacht, ze hebben hier nooit een e-mail of documentatie van ontvangen). Uiteindelijk moet je zelf al het administratieve werk voor hen doen als je wil dat er eindelijk eens iets gebeurt. Ik raad iedereen deze syndicus af. Je portemonnee en je gemoedsrust zullen je dankbaar zijn.